Opname Pinkpop |
Post Reply ![]() |
Author | |
richard38 ![]() Top Poster ![]() ![]() Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26-November-2008 at 19:59 |
Wie heeft er een concert opname van Doe Maar op Pinkpop en wil deze met mij delen? ik ben er al een hele tijd naar op zoek. Ik bedoel dan de echte opname en niet die losse clips van Youtube.
|
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
![]() |
|
pygmydanny ![]() Top Poster ![]() ![]() Joined: 05-April-2004 Location: Belgium Points: 5011 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Richard, Ik heb het niet volledig (wie wel trouwens??). Ik mis alleen openingsnummer Doe Maar Net Alsof (daar heb ik een klein beginfragmentje van en een hele slechte publieksopname van het eind van dit nummer). En het bisnummer met Kees Van Kooten (Of Hij Bestaat...) heb ik ook niet. Heb je misschien knipsels (of kopies) te ruil?? neem maar contact op via mail / privéboodschap |
|
![]() |
|
richard38 ![]() Top Poster ![]() ![]() Joined: 20-April-2008 Location: Netherlands Points: 208 |
Sorry voor de late reactie maar ik zoek wel de volledige opnames. Maar toch bedankt.
|
|
"Een groep waarvan de gitarist Hendriks heet, kan toch niet slecht zijn"
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Top Poster ![]() ![]() Joined: 09-Oktober-2007 Location: Netherlands Points: 543 |
Die zoekt iedere Doe Maar fan Edited by Lennon - 15-December-2008 at 07:34 |
|
Doe maar net alsof
|
|
![]() |
|
callie ![]() Top Poster ![]() ![]() Joined: 18-Augustus-2003 Location: Netherlands Points: 488 |
het optreden met de appels wil ik nooit meer zien...
![]() |
|
Callie
www.facebook.com/henny.vrientenfansite www.twitter.com/hennyvrienten www.myspace.com/hennyvrienten www.henny-vrienten.hyves.nl |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |